صادرات شیره خرما صنعتی

فعالیت های مجموعه ما شامل تولید شیره خرما صنعتی و توزیع آن در بازارهای معتبر داخلی و خارجی می باشد. تولید محصولات با کیفیت و فروش آنها با مناسب ترین قیمت ها، موجب شده است که رونق بازار محصولات ما زیاد باشد و بتوانیم رضایت خاطر تمامی مشتریان را کسب کنیم. مهمترین برنامه مجموعه ما نیز کسب رضایت شماست و برای تحقق این هدف تمام تلاش خود را می کنیم.

صادرات شیره خرما صنعتی

تولید شیره خرما به روش صنعتی

تولید شیره خرما به روش صنعتی شیره خرما جز مقوی ترین و سالم ترین شیرینی هایی است که می تواند به عنوان میان وعده مصرف شود و خواص فوق العاده ای برای سلامت بدن به همراه داشته باشد.

تولید شیره خرما به روش صنعتی موجب میشود که تمامی مراحل تولید بدون دخالت دست و کاملا با دستگاه ها، مطابق با به روز ترین فناوری های جهان صورت پذیرد. این امر موجب می شود فرایند تولید شیره خرما کاملا بهداشتی باشد.

تولید شیره خرما به روش صنعتی شامل چندین مرحله می باشد که از جمله این مراحل می توان به شست و شوی خرما، جداسازی هسته ها، گرفتن شیره خرما و غلیظ سازی آن اشاره کرد. شرکت ما، در تولید شیره خرما به روش صنعتی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین خرمای جنوب کشور استفاده می کند و شیره ای با رنگ روشن و شفافیت کافی که از ویژگی های یه شیره خرمای مرغوب است تولید می کند.

شیره خرما بسیاری از بیماری های جسمی را بهبود می بخشد و علاوه بر آن در تقویت حافظه و هوش نیز اثر فوق العاده ای دارد. همچنین مصرف شیره خرما در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها همچون بیماری های قلبی، سکته های مغزی و انواع سرطان ها نیز موثر است.

خرید مستقیم شیره خرما صنعتی

خرید مستقیم شیره خرما صنعتی مجموعه ما با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید، فروش و صادرات شیره خرما در بازار های داخلی و خارجی کرده است. آنچه مسلم است، خرید مستقیم شیره منفعت زیادی برای خریدار به همراه دارد، چرا که واسطه ها حذف شده و دخالت آنها در قیمت ها صورت نمی پذیرد. به همین سبب، شرکت ما تمامی محصولات خود را به طور مستقیم به فروش می گذارد تا از این طریق، خرید محصولات برای تمامی علاقه مندان ممکن شود.

همچنین مجموعه ما به دلیل راحتی خرید برای خریداران، امکان خرید از طریق سایت مجموعه و به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده است. در این نوع خرید لازم است تا مقدار سفارشات خود را در سایت مجموعه ثبت کنید. همچنین امکان خرید از طریق تماس با شماره تلفن های مجموعه و انجام هماهنگی های لازم با مدیران فروش مجموعه نیز فراهم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما