مرکز عرضه شیره خرما سنتی درجه یک

خرما یا رطب درختی است که به ان نخل گفته می شود و دارای میوه ای شیرین دارای پوستی نازک و هسته ای بسیار سخت است که به صورت خوشه ای از شاخه ها ی درخت اویزان است.

از خرما عصاره ای به دست می اید به نام شیره که خواص فوق العاده ای دارد برای تهیه ی شیره خرما درجه یک باید نکات و شرایطی اجرا شود تا بتوان به محصولی با کیفیت دست یافت.

مرکز عرضه شیره خرما سنتی درجه یک

علت شکرک زدن شیره خرما سنتی چیست؟

علت شکرک زدن شیره خرما سنتی چیست؟ ویژگی دیگر شیره ی خرما این است که ته نشین نمی شود و شکرک نمی زند که اگر شکرک بزند یعنی مرغوب و اصل نمی باشد در هنگام خرید باید به این نکات مهم توجه شود.

شیره ی خرما ی طبیعی و اصل دارای ویژگی ها یی است که ان را از شیره ها ی خرما ی تقلبی جدا می کند البته تشخیص شیره ی خرما ی با کیفیت از شیره ی خرما ی تقلبی کار چندان اسانی نیست.

از مهم تر ین ویژگی ها ی شیره ی خرمای طبیعی و شیره ی خرما ی مرغوب رنگ ان می باشد که رنگی بسیار تیره دارد در صورتی که شیره ی خرما رنگ روشن داشته باشد تقلبی می باشد.

البته رنگ شیره ی خرما متناسب با خرما یی که استفاده می شود متفاوت است اما به طور کلی رنگی تیره دارند ویژگی دیگر شیره ی خرما غلظت ان است که تقریبا مثل عسل است.

ویژگی دیگر طعم شیره ی خرما می باشد که شیرین است هم چنین این که شیره ی خرما ی اصل شفاف است که به دلیل استفاده از خاک شیره در تهیه ی ان می باشد.

فواید مصرف شیره خرما درجه یک برای

فواید مصرف شیره خرما درجه یک برای شیره ی خرما فواید زیادی برای سلامتی دارد از جمله خواص شیره خرما یک ماده ی غذایی سر شار از انرژی است و هم چنین قدرت یاد گیری کودکان و دانش اموز ان را افزایش می دهد.

شیره ی خرما سر شار از فیبر است که فرایند دفع را آسان می کند و برای بهبود عمل کرد دست گاه گوارش مفید است و از شب کور ی و خشکی و عفونت چشم پیش گیری می کند.

مصرف شیره ی خرما برای زنان بار دار بسیار مفید است و زایمان را راحت تر می کند فولات و اهن و اسید فو لیک موجود در آن برای درمان کم خونی بسیار مفید است.

شیره ی خرما سر شار از ویتامین ها ی گروه ب است که باعث تعادل اعصاب و رفع ضعف و خستگی می شود و مصرف روزانه ی ان برای افرادی که می خواهند چاق شوند مناسب است.

شیره ی خرما برای پوست بسیار مناسب است از جمله پوست را صاف تر می کند و خاصیت ضد پیری دارد هم چنین قوای جنسی را افزایش می دهد و باعث افزایش رشد مو ها می شود.

مصرف شیره ی خرما کلسترول بد و فشار خون بالا را کاهش می دهد و از این طریق به سلامت بیش تر قلب و پیش گیری از بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند.

خواص و فواید بی نظیر ی که این ماده ی غذایی دارد آن را به یک غذای پر طرف دار تبدیل کرده است که می توان در هر وعده ی غذایی آن را مصرف کرد و لذت برد.

پخش عمده شیره خرما سنتی درجه یک

پخش عمده شیره خرما سنتی درجه یک شیره خرما سنتی شیره ای است که توسط روش های سنتی تهیه می شود از جمله ی این روش ها روش اول جوشاندن روش دوم تهیه در حوض چه های سیمانی است که مزایا و معایبی دارد.

شیره خرما عمده اغلب توسط باغ داران نخل انجام می شود که محصول عمده ای تولید می کنند و می توانند از ان فراورده های مختلف از جمله شیره خرما به روش سنتی تهیه و پخش عمده می کنند.

شیره خرما شکرک زده شیره ای مرغوب نیست و در صورتی که شیره ی خرما شکرک بزند نشان دهنده بی کیفیتی محصول می باشد پس از خرید آن امتناع کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما