فروش مستقیم شیره انگور سنتی صادراتی

فروش مستقیم شیره انگور سنتی صادراتی توسط مراکز مختلفی مانند فروشگاه های حضوری و سامانه‌های فروش غیر حضوری صورت می پذیرد. این مراکز ضمن ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان معتبر، انواع مختلف شیره انگور را با کیفیت بالا در بسته بندی های متنوع عرضه و وارد بازار می نمایند. محصولات ایرانی در حوزه انواع شیره دارای کیفیت بسیار ممتاز می باشد و علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، به بسیاری از کشورها صادر می‌گردد. فروش مستقیم شیره انگور سنتی صادراتی

آشنایی با شیره انگور سنتی صادراتی

آشنایی با شیره انگور سنتی صادراتی

شیره انگور مانند شیره انجیر و شیره خرما از جمله محصولاتی است که در کشور ما از زمان‌های قدیم به روش سنتی و در حال حاضر با استفاده از دستگاه های مدرن صنعتی تولید می گردد.

در روش سنتی پس از تهیه انگور مرغوب و شستشوی آن، انگور  را کاملا له کرده و سپس عصاره گیری می‌کنند. یکی از مهم‌ترین موادی که برای تولید یک شیره انگور سنتی لازم است خاک سفید است که موجب قوام و کیفیت بالاتر شیره می‌شود.

شیره انگوری که به روش سنتی تولید می گردد بسته به نوع انگور مورد استفاده،  دارای طیف رنگی روشن و شفاف تا رنگ تیره است و همچنین قوام شیره با توجه به زمان پخت آن از شل تا سفت متغیر خواهد بود.

شیره انگور سنتی و صادراتی ایران علاوه بر داشتن طعم و رنگ بی نظیر، دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی است و به عنوان یکی از مهمترین و در عین حال ارزان ترین مواد غذایی خون ساز به شمار می‌رود و امروزه در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک ماده غذایی سالم و ارگانیک شناخته می شود.

نرخ شیره انگور سنتی صادراتی

نرخ شیره انگور سنتی صادراتی

نرخ شیره انگور صادراتی و سنتی مطابق با موارد مختلفی مانند کیفیت شیره، سال تولید، حجم، نوع بسته بندی و همچنین نوسانات بازار های داخلی و بازار میوه و تره بار متغیر است.

از آنجا که مراکز مختلف عرضه و فروش این محصول را برعهده دارند لازم است که خریداران عمده ضمن، بررسی کیفیت محصول، خرید خود را از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم و بدون واسطه انجام دهن؛د چرا که این مراکز علاوه بر ارتباط با تولیدکنندگان مطرح، بهترین محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و اقتصادی عرضه می نمایند.

در سالهای اخیر با توجه به افزایش نرخ انواع انگور، قیمت فرآورده های مرتبط با این میوه مانند انواع شیره نیز با افزایش نسبی همراه بوده است و به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای شیره انگورِ با کیفیت تعیین نمود. مراکز عرضه و فروش مستقیم بهترین مراجع برای دریافت لیست قیمت به روز انواع مختلف شیره انگور سفید و شیره انگور سیاه هستند که به صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما