عمده فروش شیره سیب نیم کیلویی

عمده فروش شیره سیب، این محصول را با بسته بندی و در اندازه های مختلفی عرضه می نماید. یکی از پر فروش ترین این بسته بندی ها در بازار، ظروف نیم کیلویی شیره سیب می باشد.

شیره سیب ماده ای پر خاصیت و با ارزش غذایی بالا می باشد که با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد. این ماده مغذی توسط عمده فروش شیره سیب در بازار عمدتا به دو صورت فروخته می شود:

  • شیره سیب بسته بندی شده
  • شیره سیب فله

عمده فروش شیره سیب

شیره سیب بسته بندی شده

هر کدام از روش های ذکر شده در قسمت قبل، طرفداران خاص خود را دارد. اگر بخواهیم به نوع بسته بندی شده این محصول بیشتر بپردازیم، شیره سیب بسته بندی شده می تواند نسبت به نوع فله آن مزایایی داشته باشد. از جمله:

  • خریدار شیره سیب آگاهانه محصول را خریدای می نماید. علت آن هم ارائه اطلاعات کافی بر روی این بسته بندی ها است.
  • سهولت استفاده از شیره سیب با بسته بندی بیشتر است.
  • امکان فاسد شدن محصول با بسته بندی مناسب کمتر است.
  • بسته بندی مناسب با کاهش ضایعات، قیمت محصول را نیز کاهش می دهد.
  • به خریدار حق انتخاب بیشتری می دهد.

عمده فروش شیره سیب

شیره سیب نیم کیلویی

شیره سیب بسته بندی شده با مزایایی که گفته شد، از میزان فروش خوبی برخوردار است. یکی از رایج ترین این بسته بندی ها، ظروف نیم کیلویی می باشد. این بسته بندی مناسب مصرف خانگی می باشد. با توجه به اینکه شیره سیب را می توان تا مدت ها خارج از یخچال نگهداری کرد، استقبال از شیره سیب نیم کیلویی بسیار زیاد می باشد. علاوه بر بسته بندی نیم کیلویی، شما می توانید این محصول را در بازار با بسته بندی های زیر مشاهده نمایید:

  • بسته بندی 400 گرمی
  • بسته بندی 700 گرمی
  • بسته بندی 1000 گرمی
  • بسته بندی 1800 گرمی

عمده فروش شیره سیب

عمده فروش شیره سیب

نکته ای که برای عمده فروش شیره سیب از اهمیت بالایی برخوردار است، اطمینان بخشی به خریدار است. مواد غذایی در کنار محصولات آرایشی و بهداشتی با سلامت مصرف کننده به صورت مسقیم در ارتباط است. پس علت اهمیت سلامت شیره سیب برای فروشنده و خریدار این محصول روشن است. دیگر مسائلی که برای عمده فروشان محصولات غذایی به ویژه شیره سیب مطرح می باشد شامل موارد زیر می شود:

  • ساماندهی زنجیره تولید، پخش و تامین نیاز بازار به شیوه موثر
  • قیمت گذاری منصفانه و با صرفه برای خریدار و فروشنده
  • شناسایی خریداران عمده و کسب رضایت آن ها
  • تداوم ارتباط با مشتری با ارائه خدمات بیشتر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما