صادرات شیره انگور ارگانیک

شیره انگور ارگانیک یکی از جمله محصولات است که به دلیل نوع آب و هوای کشور ایران و کاشت و پرورش بسیاری از میوه ها توانسته است از آن ها شیره بدست بیاورد و به عنوان محصول بسیار خوب و محصول صادراتی، صادرات کند.

زمانی که فردی از بیمارستان مرخص می شود و یا اینکه بعد از یک بیماری سخت از جا بر می خیزد دچار ضعف و ناتوانی است به طوری که حتی نمی تواند کوچکترین کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهد به همین منظور در طب سنتی توصیه ده است که بهتر است شما از شیره انگور ارگانیک برای تقویت بخشیدن و تامین انرژی مورد نیاز آن استفاده کنید. اما می توان به این نکته نیز اشاره داشت که این شیره می تواند برای تامین انرژی تمامی افراد در گروه های سنی مختلف نیز بسیار مفید باشد. اما همیشه باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در مصرف هر چیز خوبی استفاده بیش از اندازه کنید بسیار مضر خواهد بود. پس باید حتما طریق استفاده و میزان مصرف آن نیز از مسئول فروش سوال بگیرید.

صادرات شیره انگور به خارج کشور

  1. روسیه
  2. عراق
  3. آلمان
  4. افغانستان
  5. ترکیه
  6. امارت
  7. تاجیکستان
  8. پاکستان
  9. کشورهای اروپای
  10. کشورهای آمریکای لاتین

کشور ایران به دلیل نوع آب و هوایی که دارد می توان گفت در هر گوشه از این کشور میوه های متناسب به آب و هوای آن پرورش داد و محصولات که بدست می آید را می توان در بازار داخلی و خارجی عرضه کرد. در گوشه و کنار کشور ایران تاکستان های وجود دارد که در آن ها بهترین نوع انگور پرورش داده می شود و برای تهیه شیره انگور ارگانیک باید از بهترین و با کیفیت ترین نوع انگور پرورشی استفاده کرد تا بتوانید محصولی که از این نوع انگور ها بدست می آید را به راحتی و با اطمینان کامل در بازار عرضه کرد. شیره انگور تولیدی اگر با کیفیت باشد با ارسال نمونه ای از محصول می توانید آن را مشتری خود کنید و نه یک بار بلکه همیشه آن از شما محصول مورد نیاز خود را خریداری می کند.

شهرهای تولید کننده بهترین شیره انگور

شهرهای تولید کننده بهترین شیره انگور

  1. فارس
  2. ملایر
  3. آذربایجان غربی
  4. آذربایجان شرقی
  5. همدان
  6. خوزستان

تولید شیره انگور ارگانیک به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و به بازار عرضه می گردد و هر کدام دارای مشتریان منحصر به فرد خود می باشند. شاید یک سوال بسیار مهم در ذهن شما به وجود بیاید که ما برای این که بخواهیم محصول تولیدی خود را صادر کنیم باید دارای چه ویژگی های باشد که محصول برای صادرات مناسب گردد و بتواند مشتریان بسیار را برای محصول صادراتی خود بدست آوریم؟ در ادامه مطلب به چند مورد از ویژگی های محصول صادراتی را بیان خواهیم کرد که شما حتما باید در هنگام محصول صادراتی خود حتما به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید محصول خود را به کشورهای هدف صادر کنید.

ویژگی شیره انگور ارگانیک صادراتی

  1. غلظت شیره انگور بدست آمده
  2. رنگ شیره انگور
  3. بو شیره انگور
  4. طعم و مزه
  5. بسته بندی مناسب محصولات صادراتی
  6. برچسب مناسب بر روی بسته
  7. زمان تولید و انقضاء بر روی بسته بندی

این نکته قابل توجه که ما می توانیم شیره انگور ارگانیک را که صادر می خواهیم کنیم بسته به خواسته مشتری بسته بندی کنیم، به عنوان مثال اگر برای مصارف خانگی باشد باید آن را در بسته های کوچک تک نفره و یا در بسته بندی کوچک متناسب به خواسته مشتری بسته بندی شود به این صورت امکان دارد برای مصارف کارخانه های شیرینی پزی باشد که باید شما آن را در بسته بندی های بزرگ و کیلویی عرضه دارید تا بتوانند آن ها به عنوان یک شیرین کننده طبیعی و ارگانیک در تهیه محصولات خود از آن ها استفاده کنند. پس حتما می توان گفت که بسته بندی قبل از کیفیت کالا درجه بسیار بالای در جذب مشتری خواهد داشت.

ویژگی شیره انگور ارگانیک صادراتی

مراکز فروش شیره انگور صادراتی

  • اصفهان
  • یزد
  • فارس
  • آذربایجان غربی
  • آذربایجان شرقی
  • ارومیه
  • بروجرد
  • خوزستان
1

  1. تولید شیره انگور ارگانیک به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و به بازار عرضه می گردد و هر کدام دارای مشتریان منحصر به فرد خود می باشند.
    من طعم شیره انگور سنتی را بیشتر می پسندم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما